dilluns, 22 de desembre del 2008

Duatló Alcañiz, Duatló Pallejà i cros de Benicarló



En primer lloc disculpes, però per una cosa o per l'altra s'ha fet impossible escriure abans.

LA setmana passada, com ja sabieu vam anar al duatló popular ciutat d'Alcañiz.
El duatló va estar bastant bén organitzat, la carrera tipo cros i la bici poc tècnica i ràpida amb molt de fang igual que la carrera a peu.
El duatló no pretenia ser més que una continuació dels entrenaments.
Vam anar amb companyia de Joan Farnós de Móra d'Ebre, a qui voldria fer un agraïment especial ja que ha fet possible que jo(Adrià) tingui una bici apta per a competir.MOLTES GRÀCIES JOAN!!


LA bici es una Massi de 11'5 kg, components xt(+-) i que sense ser una super voladora com la que porta molta gent ja em serveix per anar tirant.




AL duatló es va sortir molt ràpid, però poc a poc la gent va anar tranquil·litazant-se i a davant ens vam quedar Jose Maria(Amposta) i Jo, que vam fer la cursa de 5'7km en solitari. Pau i Dídac van quedar-se en el que seria el 2on grup, a poc més d'un minut del cap de la cursa, lleugerament més retrassats que Joan, que va arribar a 1' més o menys.

EN bici Adrià va saber administrar la distància i va fer tot el tram sol i sense sentir-se gaire presionat, tot i que per darrera venia Joan que ja s'havia posat segon i recuperava a cada volta uns segons .
Per altra banda, Pau va tenir la mala sort de caure en trepitjar un tronc mal tallat i no va poder continuar.
Jose MAria tampoc va tenir bona sort i va punxar, tot i que va poder acabar.
Finalment Adrià va guanyar, seguit de Joan Farnós i per darrera un ex-biker professional.
Dídac va entrar el 12 i Jose Maria el 13

Classificació: http://www.unionbike.net/noticias/2008/cla_duaatlon.htm
Aquesta setmana a estat bastant dura en questió d'entrenaments, amb bons volums 25 km natació, 30-40 correr i 250-300 bici.
I ara ja estem a casa nostra uns dies, i hem de començar a estudiar per als examens de Gener

Aquest cap de setmana Pau i Dídac han anat al DU. de Pallejà, prompte escriuran la crònica, pau a quedat 3er júnior i 36 general i Dídac 1 er cadet i 45 general

Per una altra part, jo vaig anar al cross de Benicarló, campionat provincial , que tenia una distancia de 4'9 km en la meva categoria i 10km en èlit.

Les sortides eren per categories, així, jo vaig sortir en la categroia junior i juvenil.
De sortida el ritme va ser fort, però no es va aguantar i al km 3 vaig decidir intentar posar el meu propi ritme i sembla que va anar prou bé perquè ningú em va seguir.
Al final 1 er i 15:54'' era menys de 4'9, jo calculo que debia ser 4'6 ja que no vaig anar tant ràpid.
Sense dubte un resultat inesperat ja que no m'esperava en ningun moment guanyar el cros

Això es tot per ara
Us desitgem un bon nadal(feliz navidad) i us agraim que aneu visitant el nostre blog.(o com diu un grup que a mi m'agrada FELIZ FALSEDAD!)

3 comentaris:

Miky90tri ha dit...

Felicitats Adriaa!!
2 curses i 2 primers llocs!!

Cuidat noI!

Pau Didac! a seguir entrenant fort!!

robert mayoral ha dit...

felicitats per les curses, i per flipar els volums de la setmana, això és una setmana forta d'ironman!

ilercavons ha dit...

Si senyor, els joves triatletes del sud esteu molt forts i amb moltes ganes de competir i de passau bé; doncs ja sabeu, el curtiment continua...
Molta salut i força pels tres.
Vagin bé les festes.
Fins aviat