dimecres, 1 de juliol del 2009

LLiga de clubs i Copa del rei '09




Bé, com molts ja sabeu, fa dos setmanes es va disputar la copa del rei, per mi, una de les millors competicions de la temporada, tot i que pot arribar a ser molt agonica si t'han d'esperar i ho has de donar tot. I aquesta setmana em celebrat la lliga, també una gran competició per a mi a la qual hi assisteixo desde fa 3 anys i sempre hem aconseguit medalla.

A la copa vam anar PArreño, Carnevali, Iban Lopez, angel Clemente i Jo mateix, ja que a última hora va fallar el Malagueny Fran Villaescusa, que se li va avançar un nou nen que havia de conèixer el món.
Vam, quedar 8 ens, prou contents donat l'equip que teniem, vam fer el màxim que vam poder.
El diumenge vaig fer l'aquatló...però senzillament no m'agrada aquesta disciplina, ni se'm dona bé tampoc...Res que explicar

Aquesta setmana a la lliga vaig córrer amb cap, intentant fer un bon paper per equips i no donant el 100% pensant en la setmana pròxima.
A nivell individual vaig nadar tranquil però amb molts cops, i en bici vaig esperar a Fran Villaescusa per junts agafar el grup de davant, al final, corrent no em vaig trobar tan bé com esperava i vaig acabar el 19.Molt bona actuació final per equips tot i la caiguda de Angel Clemente(qui espero que es recupere prompte de les cremades de l'asfalt) i la retirada de Atilla


Aquests dies m'està costant una mica entrenar bé, enre la calor de l'estiu, la feina irregular del gimnàs, i que ja porto entrenant desde el octubre...

Aquest cap de setmana pròxim anem a Galicia al campionat d'Espanya júnior, .es a dir, la prova més important del calendari(al menys del meu)

Fa unes setmanes també vam viatjar a Madrid per disputar el triatló villa de mAdrid classificatori per a l'europeu junior, vaig quedar 7è, molt content pel resultat(crec que es quasi bé el millor que podia fer)
Dídac va correr en la seva categoria i en distancia youth i va entrar el 12è
FOTOS: 1era cedida per ANNA Godoy; copa del rei
2ona cedida per Maria SARRADO, podi lliga
3era del blog de ANdres del Castillo, més fotos d'alta calitat a ... http://accarnevali.blogspot.com/
Triatló Madrid(sofrint...)

4 comentaris:

jose maria ha dit...

Sort al campionat d'espanya, olvidat de les dificultads i passa-te-ho be.

A veure si ara que ve l'estiu podem fer alguna sortideta de btt, o muntanya.

salut!!

ambpala ha dit...

nanu!enhorabona per el segon lloc de pulpí!!vec que poc a poc estas tornant a afinar-te...a veure si ens veiem aviat!!

Mireia Batlle ha dit...

Sort avui al Montsià!

Mandie ha dit...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about some broken links on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

Thanks!
Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com